onsdag 24. august 2011

Kapittel 4 - Små regndråper faller fra skyene...........

.........da er det bare å ta av seg solbrillene og slutte 
og vanne blomstene i hagen!
Himmelen er grå!
 Skyene er noe mørkere.
Regndråpene er våte!
Temperaturen er 15,4 grader.
Alt som spirer og gror stortrives.

Om en uke skal sommeren komme, leser jeg.
 Ja, det har jeg vel faktisk lest siden mai... at sommeren er like rundt neste sving! Min værstasjon har få sommerlige observasjoner, altså!
*
 Selv om jeg virkelig prøver å leve her & nå,
selv om jeg mediterer og røkelsen fyller alle rom,
selv om jeg prøver å leve etter Buddhas visdom, 
selv om jeg prøver å være positiv!!!!

Ja, selv om...... kan jeg ikke nekte for at jeg gleder meg en bitteliten smule til
september 2011!

Sol-måneden!!!
(At en av podene blir myndig og at jeg skal begynne å jobbe igjen, er mindre viktige saker....... )
Det meldes SOL, SOL, SOL!
Derfor må jeg hive inn noen forslag til regnaktiviteter før lav høstsol gnistrer deg
rett inn i øynene........løp og kjøp solbriller!!!

































......og skuer du lenge nok, kan det hende sola står opp i vest..........
men hvis det skjer, bør du løpe fort, for da må noe være fryktelig galt.....


2 kommentarer:

  1. :))) ser ut som en aldersforskjell på 26 går utmerket godt å lage en blogg av:))) så herlige dere er:)))

    titter innom igjen:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jill!!

    Vi får se hvor denne bloggen ender.....:)

    Jeg koser meg med dette, og sansene skjerpes! :)

    Fikk med gubben til Alnes i dag! 154 bilder m/ et lite pocket-kamera..... blir vel et innlegg av det også.... men nå ønsker jeg meg nytt kamera!

    Hilsen MaritRakel (fikk ikke sendt kommentar med googlekontoen min akkurat nå)

    SvarSlett