tirsdag 30. august 2011

Kapittel 6 - Små regndråper faller fra skyene..........

.....og takkogpris......det viser seg nemlig at regndråpene ikke bare faller akkurat her jeg bor....
og jeg syns det er litt lettere å tåle alt dette våte når jeg vet at jeg ikke er alene om å bli klissklass utendørs ........
felles sjæbne - felles trøst...... liksom!

I helga var hele familien på østlandet. Det regnet sannelig der også!
Hærlig!!
Og på vei hjem - da vi bare måtte stoppe på LOM for å handle de

obligatoriske bakevarene


Ja, så regnet det der også!
Øs-pøs-regnvær!!

Og dama i butikken sa at det hadde regnet i hele sommer!!
Det var jo litt trist og høre, men likevel ikke dramatisk!

Verden går videre!

Idag - da jeg var ute og gikk en regnværstur sammen med Rakel & Selma,
ble vi fryktelig våte!!






Våte og litt kalde, men så fant jeg 3 firkløvere!

-jeg har radarblikk når det gjelder firkløver i år-


og da ble jeg bittelitt varmere, bare av det....
bla...bla...blaaaah....... nuh til tipsene....men jeg tror jo det kommer til
å slutte og regne pga disse firkløverne da.....
Likevel, TIPS:






























Vakre Anna!!



















terapimaster = redcore 





Da er det bare 927 igjen......... men hvis september kommer med
sol,

blir det litt
vanskelig, føler jeg....kanskje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar