torsdag 8. september 2011

Lykken er......

.........eller kan være å få gå en tur til fjells....
......i oppholdsvær.......
og deretter oppleve at regnet drypper på frontruta i det jeg setter meg i bilen...

Flaks, men også lykke!

Selma & jeg hadde en rolig tur til 807 moh i formiddag.
Legger ut noen bilder som forteller litt fra fjelltråkket!







































































la ved bæret for å gi et visst inntrykk av pote-størrelsen



















....så  kom regnet....... takk for turen - uten sydvest!

3 kommentarer:

  1. Takk for turen, Marit! Nesten som jeg følte jeg var der:)

    Nydelige bilder og herlig voffse:))
    Du er en dyktig blogger, i motsetning til meg som har tatt et par hvileskjær....... Skjønner ikke hvorfor jeg stadig er i mangel på TID??? Jeg burde da ha tid!?!

    Stor klem til deg fra Marie C. G.

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk, Marie-venn!

    Veldig hyggelig at du liker bloggen:)

    Jeg stresser veldig ned med bilder og bilderedigering..... akkurat som å male, nesten, men det er jo så mye mindre rot med dette:) lett å løpe til og fra...... og så holder jeg på på kjøkkenet, og er på den måten alltid tilstede:)

    Husk at jeg har store barn som ikke trenger meg på samme måten som dine gutter:)

    Jeg tror ikke tiden gutta dine er på skolen er så veldig laaang, så selv om du er hjemme, har du nok ikke mye fritid!! Og du trenger sikkert en del tid til restitusjon......

    Det er lov å ta hvileskjær..... husk - det er bare en blogg :-)


    KlemM <3

    SvarSlett
  3. Herlige turbilder og Selma, ja fikk nesten lyst på en gosnute:)))

    Tror jeg må over fjorden og teste ut fjellene dine:))

    Små lykkestunder skaper smil rett fra hjertet:)

    SvarSlett