onsdag 30. november 2011

Siste dag i november...

...og en støvete advent!

Ikke spesielt mye snø!

Ikke spesielt kaldt!

Sommer-november er ikke spesielt
sommerlig lenger heller.

men

1. lyset er tent!

Det tennes for glede, tror jeg!

Forventningens glede??

Kanskje!

Jeg har ikke vært 
spesielt masse ute i naturen
 de siste dagene!

Etter arbeid har jeg segnet om i sofa'n...
..og så regner det sånn, 
og jeg
har rota bort sydvesten... 

*

Sjokolade er godt, men den har ikke fått opp
motivasjonen til bevegelse...
trallalat...

Jeg tenker at late dager må være velkomne!

Late dager med 
 
sjokolade 

stearinlys

mandariner
 
julemusikk

og

støv!

























 papir??













vi har baka 4. porsjoner med hvite kakemenn, 
men ikke en smule (!) er igjen her i huset!
Lurer på om ikke noen ble fraktet over fjellet sist helg!

Mulig en 5. porsjon må bakes.
Ellers har lefse-engelen vært her.
Takk svigermor !!

Jeg har en liten bønn...

eller kanskje bare et tips!

Ikke slit deg ut i de neste ukene!!!

Jula kommer uansett!!

Tenn et lys

og

finn fred !!




5 kommentarer:

  1. So koseleg du laga det i huse :-)
    Mangla bere noke kvitt dryss ute no ;)
    Asbjørn

    SvarSlett
  2. Lika det!! :D
    - DiRakel -

    SvarSlett
  3. Åhhhh ,so koselig ,fine og varme bilder ,fekk no julestemning av å lese bloggen din i dag, Takk for du deler dette med oss ,kjempefint.<3

    SvarSlett
  4. Så gode dere er!!! :)
    Jeg tenner lys og lar resten ligge:)
    Snart tomt for sjokolade!
    Mandarinene forsvant ned i kjelleren!:)
    Noen ble veldig glad!!
    Alle skal få <3

    God desember om 1 time og 41 minutt :-)

    SvarSlett
  5. Fint, da er det bare å slå opp her, så har vi julestemninga, så kan jeg gå i kakeboksen og spise kakemenn, fraktet over fjllet..... Oj, ja de var gode takk:-)

    SvarSlett