fredag 24. februar 2012

Vinterferie...jouuhouuu:)

Ferie 
fra
vinter'n
iallefall

Det startet fint med
pudderkos forrige søndag...

...men da streiket jeg, 
pudderleiken fikk jeg bare beskrevet i
korte setninger
av gutta mine!
Korte, fornøyde uttalelser!

Ekte Bjørdalinger:)

 Flat vandring med Selma var sikkert ikke
optimal prioritering av meg,
men
Selma var fornøyd - da! :)

*

Jeg skulle kommet med
lange ski- og skiføre-innlegg her, men det kommer
dessverre ikke

Denne uka har vært lite preget
av ordet: 
vinterferie

ikke har det vært vinter
og
ikke har det vært ferie

ikke for meg i alle fall:)

likevel

Her kommer noen bilder fra uka

Bare innebilder(!) - av enellerannen grunn

(analyse vil ikke komme...)


 mat må en ha!



 utsikten har vært sånn
-
hver eneste dag!



 ja, hvorfor ikke...
"kunst-og-håndverk" går jo an uansett vær









 lavendel i pose lukter utrolig godt - anbefales



 noe er lest - noe ikke
må innrømme at jeg sliter litt med EDDA
selv om EDDA er utrolig spennende



 Selma syns ferien har vært litt 
litt
litt
våt???



pusse opp? Nææhh.... gidder ikke!



 det enkle kan være det beste, eller...?



 fremdeles til salgs :)
billig!!!



 dårlig vær gir gode dager på jobb :)




og
idet jeg skriver dette
ser jeg åpning for 
sol
til søndagen
som kommer...


Kanskje kommer det en 
solskinnsblogg
da?

Nå ble det bare
hjemme-hos-oss-reportasje + litt jobb :)

Håper
mange
har sett sol og vinter og sne!


regnbueklemM


4 kommentarer:

  1. steikje bra kjære <3

    SvarSlett
  2. For et herlig blogg innlegg! Smil smil smil Rakel:)) så utrolig flott håndverk du gjør! Virkelig flotte hjerteamuletter.
    Jeg strikker som en gal og er nå oppi 20 luer på under 2 uker...altså jeg skjønner ikke hva som skjer......men utrolig koselig å sitte strikke....sikkert været som gjør noe med oss.

    Fryktelig å komme hjem til dette pissværet:)))

    Solklem til deg:)))

    SvarSlett
  3. Takk & Takk :-)
    Veldig bra å ha noe og henge fingrene i når regnet pisker mot ruta:)
    20 luer Jill!! :)Skal du starte nett-butikk ? ;)
    Nå daler det store snøfiller ned fra himmelen, og pudderalarmen har gått på Bondalseidet!! Joda, vinteren kommer nå;)
    God helg Jill :-)

    SvarSlett
  4. Jeg likte denne "hjemme-hos" reportasjen:-). Jeg synes du har fått mye ut av vinterferien du ikke hadde;-)

    SvarSlett