mandag 26. mars 2012

Skorgedalen er åpen...

og det har den kanskje
vært 
ei
stund også...?

Det
var først
i går
Sjur, Selma og jeg tok
turen opp!

Og ganske fort fant vi ikke bare én hvitveis
- vi fant mange :)


Turen gikk fra
"Ura"
siden
Dagmars herjinger
har gjort det
lite farbart
fra
byggefeltet vårt
og bortover...

(sjå her: Dagmar )

På hjemvei
oppdaga vi
at det  
likevel
var
laga
ny 
sti
direkte
tilbake 
til
Sætrebakkane


En eller annen
har gjort
en 
fantastisk
jobb!


Tusen takk
til
rette
person :)


*


Oppi Dalen 
slåss vinter'n og våren
om råderetten
på en måte...


Selma er lykkelig over hver snøflekk






så masse mas om denne badingen!!! Voff!



*

Litt mere vårlig nedi Leitebakken



ikke spesielt feminint og vakkert
men sikkert praktisk:)


joda, henger ikke tunga nedover, tar den gjerne en sveip 
bortover!!!


til slutt en hvitveis til

det er 
vår
uansett!!

om det kommer snø og kulde
er likevel
våren her

sånn egentlig

Naturen blir ny 
og jeg tror
jammen
det smitter
litt
"nytt"
over på meg også!

Håpet er lysegrønt!!

:-)

6 kommentarer:

  1. Så flott å gå tur i skorgedalen - og spesiellt tidleg på våren når snøen gjerne enda ligg inne i bygda:-))
    Klem

    SvarSlett
  2. Selma er god ja:-). Skjønner godt at hun liker snøen, hun som har pels nok for 5 vintre!

    SvarSlett
  3. Å glede for noen koselige bilder:)) Det var en sann god start å starte lesing av favorittblogger igjen:) Hvordan har jeg klart meg uten i så mange dager.

    Ren terapi Rakel:)))

    Og dei godaste bilder av deg og herlige Selma:) Ja da må man bare smile:)))

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, gode jenter!!
    Ååååh, det er så kjekt når dere legger igjen en hilsen:)

    Skorgedalen er åpen og en ny verden ligger der oppe!:) Nå er denne verden veldig våt, så jeg tror nytt regntøy må skaffes til PÅSKE!
    Litt fuktige meldinger på værfronten, men jeg har 14352891 ting å gjøre innendørs, så jeg tror påskeferie blir bra!!

    Jill: Dine ord er mektige og jeg bøyer meg i ydmykhet! Tusen takk, altså. Kjekt at bloggen gir energi :)

    Alle gode ønsker til dere og alle andre som er innom :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av selma og co.....

    Digger den hunden din - som har akkurat samme føre som min Birk, koser, bader og ruller seg i snø - digg

    Nyt påskedagene - monikasmil, som er litt lei i dag av all snøen som kommer....W

    SvarSlett
  6. Tusen takk! Så koselig kommentar :)
    Måtte inn på bloggen din og titte, og jeg falt
    pladask!
    Masse bilder - litt færre ord:) Akkurat sånn
    jeg liker det! Nå følger jeg deg, og gleder meg
    over det!
    Riktig god påske! Og så håper vi på sola, ja:)

    (du har en artig dialekt... du er fra sunnmøre? hvor da?)

    SvarSlett