mandag 30. april 2012

Fra vinter til sommer...

...på omtrent 12 timer
eller noe sånt

Etter endt 
våronn
og mange lass
med plenrens

og 
sommerdekk 
på bilen,
sjølvsagt

ville 
snøen
det 
annerledes

snøen
ville nemlig
 sette en
stopper
for 
denne
gressplena
og
 våryrheten
som rykket
venstre
hjernehalvdel

la det snø
la det snø
la det snø

humor liksom...

så kom 
heldigvis
svigermors
bursdag

og siden svigermor
er
en nydelig
svigermor
fikk hun
sol
på bursdagen
sin

:-)

og med 
sola
kom
sommeren 
akkurat denne
svigermorbursdagssøndagen

og søndagen ble ganske
lat

orket ikke ta fram kamera engang,
men iPhonen er jo med
nesten overalt...



garantert 25 + grader i sola

og det var deilig å være lat...

Men da ettermiddagen begynte å bli kveld
fikk vi rykninger i
treningsfoten
Rakel og jeg.... 



Nesten oppe etter 5 km ... vi starta på Kiwi












Vi gikk ned på Mosida, og der hadde det vært brøytebil,
så det kom litt mindre snø i skoa :)

Og vi var svært fornøyde
etter denne kveldsøkta

og vi fikk kake av
svigermor:)
(dvs, det var bare jeg som spiste....)
Takk!!!

Dette var en helt ålreit søndag!


:-)

3 kommentarer:

  1. Så herlig og sprek søndag i nydelig vær!Flotte bilder med strålende fjes ute i sola, kjenner jeg blir glad!:))Hilsen Else Britt

    SvarSlett
  2. Spesiell tur må eg seie - kortbukse og snø - men slik er no Sunnmøre denne tida. Fin lesnad og klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Så kjekt å få hilsen!
    Ja, dagene om våren byr liksom på alt fra sydenvarme til vinterkulde via våryr spiring... våren er en nydelig årstid. Spennende, og jeg påminnes at jeg skal nyte hvert øyeblikk!
    Ekstraklem til svigermor som la igjen søt melding på facebook!:)

    KlemM i nuet!! <3

    SvarSlett