onsdag 9. mai 2012

M for Mai...

... og 
multitasking
og 
masse 
annet

mai 
er den 
måneden 
med størst
aktivitet

bursdager stør i kø
konfirmasjoner står i kø
og
russen topper
det hele
med
stor aktivitet helt fram til 

17. mai

det er liv altså,
men 
bloggingen 
må ta et bittelite hvileskjær...

her er en liten hilsen fra
kjøkkenavdelingen

det er der det skjer
mest


Marit er best på å gjøre alt på en gang...?
Nå kan jeg fire grep på gitaren,
og karamellen ble stiv uten å bli brent:)
*

håper alle der ute
nyter litt
av alt
mai
byr på

det spirer og gror
i hagen vår
og
vi gleder oss til sol på
konfirmasjonsdagen

-selv om det er meldt regn:)

Nyt russens siste krampetrekninger!:)


10 kommentarer:

  1. tji hiii....

    ja eg også gleder meg til etter 17 mai, og at russejenta mi kan parkere litt ;)

    nyt dagene - monika klemma

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du russejente, altså!?! Så artig:)
      Nå skal min russ ut på siste rall før konfen.... han har til og med fått noen vaskeoppdrag nedi kjelleren før den store dagen:), men han får stille i rødt på søndag! Det viktigste er at han stiller:)
      Ellers ser jeg lite til han, men det er sånn det skal være...
      Jeg har fått klem av russepresidenten og lever i den tro at de er mors beste barn allesammen <3
      KlemM til deg

      Slett
  2. 4 grep på gitaren, er lissom 4 mer en jeg kan. Men jeg kan " hvem kan segla for utav vind" på 1 finger:)))) Men det blir jo ikke noe grep. Men drømmen er å lære.....sukk!

    Men det som virkelig imponerer er at du lager karameller mens du briljerer med gitarspilling:))))

    Vedlegger til frisk sjøluftsklem fra havet:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Kan du "hvem kan segla" med en finger bør jo lykken være der, Jill! Den er så nydelig og avstressende!:)

      Det kan se ut som bildet er arrangert, altså, men det var ikke det da... sånn karamellgreie må jo røres i i timevis.... og det er for dumt å bare stå der å røre uten å bruke tida til noe annet også.... tenkte jeg...:)))hahaha.... ...og så blir plutselig denne "oppstandelsen" før en konf ganske morsom.... og nå har vi funnet plass ute og inne til ALLE 40 uansett vær, og da er jeg lykkelig:)
      Og sender du havluft blir alt perfekt:) Tusen takk og klemM

      Slett
  3. Du er dyktig i all din "gjøren og laden"!!! Ønsker deg skikkelig lykke til med alt du skal igjennom i Mai!! Ikke glem å puste og nyte livet litt innimellom alt som skal gjøres!! Søk din Budda, naturen, ta litt yoga og kjenn på DE GODE FØLELSENE!

    Tenker masse på deg og dine! Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marie!!<3
      Dyktig, hmmm... stort ord, men jeg føler det ikke sånn da - mer sånn hyperaktiv:) :)
      Første gruppe-møtet i Molde var forresten +POSITIV!! Veldig bra start!!
      Og jeg kjenner at jeg gleder meg til neste møte allerede, selv om jeg blir ett år eldre den dagen:)
      Og jeg husker å puste, og Buddha er med - hele tiden:) Og den gode følelsen er på besøk innimellom:)

      Riktig god mai til deg også - håper vi sees snart:)

      KlemM

      Slett
  4. Si meg - kommer du fra Molde eller :)
    Eg iallefall 4 - 5 mil lenger uti havet - finaste plassen oppi midi hode
    --- morgenmonikaklemma---

    Ps. Lykke til med konfirmasjonen og russen
    Mi er vist i Oslo. - sponsa av ho mor :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, jeg er liksom fra Molde:) Bodde jaffall der fra jeg var 3 til jeg var 19 år. Men nå har jeg bodd lenger i Ørsta, så nå begynner jeg visst å bli sunnmøring. MEN: jeg klarer liksom aldri slutte å heie på Molde FK.... særlig ikke nå når de har så flott trener:)
      Konfirmanten er i rute:) Russen er på skråss. Alt er som det skal, med andre ord:)
      GodklemM

      Slett
  5. Marit gjer ting ho kan!!
    Imponert over ditt karamelliserte gitar "kurs" ,eg vil også lære å spele.......so kjem med gitaren en vakker dag c",)
    Masse lykke til med Emil 's store dag i morga!!
    Stor klem herfrå <3

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Gry!
    Dagen ble god og da er allting godt akkurat nuh:)

    Gitarkurs: Lillebjørn Nilsen har ei flott gitarbok. Lett å lære, men tålmodighet kreves:)

    SvarSlett