søndag 3. juni 2012

Turgale...

eller

turglede

eller
bare
vått og kaldt...

i dag
var
det
dårlig vær

jeg nekter å kalle det noe
annet...

men det går
an
å komme seg
ut
tur
likevel

vi hadde et mål
om
å
nå et fjell
(Rotbergshornet 850 moh)

like ved
Ljosådalsvatnet

men vi ble møtt
av stiv kuling
og 
haggelbyger
oppi der

har noen
fått haggelkorn
inn på øyet
noen gang?

Auuu... det er vondt det!

Vi snudde
altså :)

Takk og lov for fjellvettregelen
som støtter oss 
på 
return :)

Selma
var med i dag

og hun var
bare lykkelig 
hele veien

jeg gikk og 
drømte om
varmt bad 
og
varm kakao

med krem

sånn er det

ikke alle turer er
like
fornøyelige

men jeg angrer
aldri
at jeg gikk på tur, da,
når jeg kommer
hjem

Takk for 
kald og våt
tur

Rakel og Selma <3 <3

Vi starta ved bommen framme i Nupadalen... og regnet slo følge


Gjennom skogen opp til vatnet... og vatnet var bortevekk... og damene var bare våte...


Love and Peace and Cheese. Gliiis og Gledeg-g-g-grøss:)


Selma er våt, bjørka er våt, matmor er våt... selv ullsokkene hjalp ikke mot kulda i dag...


Heldigvis
hadde vi
hus og mat
og
kakao
og returnere
til

det går an å bli
fryktelig våt
bare jeg slipper
å grave meg
ned i ei 
snøhule

Og vi må
nok
ta turen
en gang til
en eller annen dag
for det fjellet
skal vi
opp på!!

Det er veldig fint at fjell ikke løper fra oss:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar