onsdag 25. juli 2012

Årets første bad...

25. juli
måtte 
det bli
før 
jeg kasta meg ut
i den 
kalde
fjord

Ørstafjorden

jeg var jo superoptimist
etter gårsdagen
som kunne tilby
over 20
grader Celsius
i lufta

og
dermed
kom tanken om
et bad relativt
raskt

jeg som har bada 
i jula
og
i påska

tidligere

alderen 
spiller
meg et puss

helt klart

og
plutselig
har jeg blitt

pyse

ikke bare 
litt
pyse

men 
tragisk pyse

off

men idag altså

siden
min 
kjære
svigerinne
også
kommenterte
gårsdagens
blogginnlegg

der jeg
freidig
uttalte
at jeg ville
hoppe 
i havet
i dag...

jeg hadde liksom ikke noe valg

off
igjen
og
igjen


14 grader i lufta... kjenne på vannet med tåa...
smil liksom...
og etter tanke på tanke
bare hive seg ut i dette kalde og våte...

juhuu ?

iiiiiiiiiiiiiiiiiiik...

Storetinden og Litletinden
og kråke i håpløst svev
og forsøk på å gå på vannet...
(unnskyld..fjorden)

Hopp - for seint - blubb-blubb-blubb..

Altså:
vurdere - tenke
satse - hoppe - angre
være totalt overmannet
og
tilbake til start

nedkjølt og i likevekt med luft-temp

anbefales

anbefales ikke

anbefales

:-)

juhuuu




4 kommentarer:

  1. Sjå ho snertne kjella der:))) Herliiiii:))) Og så bra en føler seg etterpå:)))

    Kjella betyr taus. Taus betyr jenta:)))

    Klem:))))

    SvarSlett
    Svar
    1. ...blir som et nytt menneske, veit du... og litt yngre også, tror jeg :)

      Kjelle og taus er kjente ord :) Sjur bruker vel helst "kjerring" på meg da, og i det ligger intet vondt :) (...selv om det kan høres sånn ut...ha-ha-ha)

      God klemm! Hold fast på dagene...snart august :-O

      Slett
  2. Så flotte bilder av deg! Du er jo bare så kjempesprek!:)ikke noe sjøbad enda på meg i år,er litt pyse..har lyst men så trekker jeg meg i siste liten..;)

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) Da må du HOPPE i det... da kan du ikke snu, vet du:)

      KLemM og :-)

      Slett