onsdag 3. august 2011

Hawaii - matkunst - briljering.......oggudvethva....

Rakel (som til nå har valgt å ligge svært lavt, når det gjelder denne bloggen) har nettopp returnert etter en liten ferie til Hawaii.
Siden jeg egentlig kanskje er bittelitt misunnelig,
later jeg som jeg ikke er
spesielt interessert,
og jeg maser ikke om å se på bilder av sol, sjø, dykking, gøy, gøy, gøy og ikke minst
mat!



(Men jeg har snik-tittet på facebook...... jeg er da mamma.....)

Bildene flommer over av livsglede og livsappetitt!
-

-gudsådeiligåværeUNGliksom-

Siden overskriften sier MATkunst, har jeg (med tillatelse)
plukket ut noen deilige (?) retter:
dette er matkunst/kunstmat og bildene får tale for seg selv..









dette er en forrett!!!










Rakel har flyttet hjem for en liten stund nå, og hva får hun servert her hjemme, montro.......?
Jeg må bare innrømme at jeg syns matlaging er
kjeeeedelig
men noe får jeg til ......


Marit briljerer kjøkkenet....


Grove vafler! Lages av den velkjente knekkebrødoppskrifta - med noen små justeringer/improviseringer!
Tilsetter 4 egg og smøøører røra ut i vaffel-jernet!
PS. det er bare jeg som liker disse!
Svele med trollkrem!
Tror dette kan bli en slager:-O

70 % kakao-sjokolade100% hjemmelaget!
Alle liker denne! :-)
Pavlova!Unødvendig med mer info....... forresten: SØTT & USUNT
Hveteboller!Ser ikke disse litt brente ut?
Semigrove rundstykker!
Funker til frokost, formiddagsmat, middag og kvelds......
all I need!
Tomatsuppe (FirstPrice m/makaroni)
For å få en litt mer mettende middag!



Tja, Hawaii-mat eller mat fra mitt kjøkken????????

"it's your choice......"











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar