onsdag 11. januar 2012

3 bilder...

 og håp 
om
værlykke!

lykkevær


Hva det nå enn måtte bety...

:-)

Selvfølgelig handler det
om
innstilling!

Jeg er feilinnstilt i disse
dager

Syns ikke regndråper er
spesielt 
flott

De er jo bare 
våte

og
kalde

Ikke ser jeg
dem
 heller

Det
er mørkt
når jeg
drar til jobb
og mørkt
når jeg returnerer

mørkt og vått

flott ?!


Jeg skulle ta på oljeuhyre og sydvest
og bade i sølepyttene
i ettermiddag,
men jeg var så
iskald
etter
en arbeidsdag
ved PC'n

(kontoret var kaldt, 
kjølerommet var enda kaldere,
og bilen var kaldest...)

at jeg 
feiga ut

Nå har jeg planlagt
å
ta
regndråpebilder
i morra
hvis 
jeg rekker
det mens 
det
enda er lyst
ute...


I morra altså....

(skrev jeg det i går også???)



 Noen er våkne der borte også......lys her og der...


Her har jeg kjørt på masse lys, for at regnbyga skal vises....;)


this is the amarican dream..... jeg ønsker bare bittelitt...!


god natt!

3 kommentarer:

  1. *ler* du herlige Rakel...du bare gleder deg til sommeren jo:))))

    Vi blir vel alle litt værsjuke slike dager. Men igår på giske såg jeg solen stod mye lengre opp en den pleier.....det går mot lysere tider uansett:))

    Solskinnsklem til deg:)

    SvarSlett
  2. Hoffa mej kor trist det e på sunnmøre akkurat no. Må sei at ej føle me dej kjære du. E berre en snartur innom dej midt på natta - cellegiftnatta og so kjende ej at ej e veldig heldig som bor her ej bor akkurat no - for her va det slikt et fantastisk solskinn i går og ej kommenterte te kjæresten at no e dagane sooo mykje lenger.....va berre det at ej sov no bort nesten heile dagen i går ej då hehe cellegifttrøtta:-) Men husk min venn - ette regn kjeme sol osv...håpomsolskinnsklem til dej frå mej:-))

    SvarSlett
  3. Mot lysere tider!!! Det var de magiske ordene, Jill:)
    Det blir lysere - uansett, regn eller ikke!! Goood! Forresten - idag snør det!! Hvitt og lyst;)

    Janne Tove!! Og du har medfølelse med ei furten dame på sunnmøre midt oppi cellegift-etterdønninger!!! Jeg skammer meg:'-( Og jeg beundrer ditt stor hjerte <3 At du sover bort en lys dag, får så være! Dagen i dag er enda lysere;) Tenker på deg i "taka" dine - vit det! Og tusen takk for oppmuntring <3

    SvarSlett