torsdag 12. januar 2012

Fra regn til ras....

...

Heldigvis
er
meldingene
som tikker inn
positive...

Ingen
liv
tapt!

*

Det var
rart og
sitte
trygt 
på eget
kjøkken
og vite
at
noen var savnet
i snømassene

Like ved skisenteret!

Det kunne 
vært noen
av mine...
Sjur og Emil
var der framme
i kveld!

Men de
kom hjem
før jeg
visste om skredet

Heldigvis

Vind og helikopterdur
har
vekslet på
der
ute
i
kvelden

*

Utrolig sterk vind, altså
Da jeg lufta Selma, møtte jeg regelrett veggen uti
Lianes-svingen!
Klarte ikke å gå ett skritt til
med de vindkulene midt i mot...

Ikke rart det raser i fjellet....


 Håper engelen sendte englekreftene sine til de som kjempet
på den ene eller andre måten - der ute i snømassene!



Det var fint å våkne til en hvit morgen - i dag!









 :-) 




Jeg rakk aldri å komme meg ut i lyset i dag
Fikk bare knipset litt vær
i noen små øyeblikk





Og i dag var det mye lysere enn i går :)




Lyst - rent - hvitt!

*

Håper alle får en god natt
og at alle savnede er funnet
i god behold!!!

*





2 kommentarer:

  1. Huff fekk meg ein støkk då eg oppdaga kva som hadde skjedd i går....Så utruleg uhyggelig når det skjer og så uendeleg godt når det får ein lykkeleg utgang. Klem

    SvarSlett
  2. Snøras vekker vonde minner her i Ørsta. Det har gått mange liv tidligere.... ubeskrivelige krefter.... Godt det gikk bra denne gangen:)

    SvarSlett