søndag 22. april 2012

Til ungdommen!

det
er
vanskelig
å
ikke få
med
rettsaken
som fyller de fleste 
medier
i disse dager

jeg
kjenner
mange
følelser

men
nekter
å
gi slipp
håpet
og
kjærligheten

de
fins
fremdeles
i
vår
verden

jeg velger å tro det

og så
blir
jeg
gående 
å nynne
sangen som
ble veldig 
aktuell
etter 
22.juli
2011

og
vil bare dele
den 
med 
deg

ung eller gammel

det er en sterk tekst skrevet
av 
Nordahl Grieg i 1936

bildene 
knipsa jeg
i går
da jeg gikk tur
med 
Selma
(kun iPhone3)








ja, la oss ta vare
skjønnheten
varmen 
og
kjærligheten

God søndag

:-)

2 kommentarer:

  1. Vakker og gripande song!
    Og veldig flotte bilder til :-)

    Himmelsk blå er tatt rett før Straumsbrua i Skodje kommune :-)

    Nyt søndagen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Sigrid! :)

    Vakkert på Skodje også, ser jeg:-)

    Og søndagen har vært nydelig selv om jeg bare har vært i hagen!

    Ny uke står for døra: Nye muligheter! Grip dagen!

    SvarSlett