søndag 29. juli 2012

Søndagstur til Sandhornet 909 moh

og selv om himmelen
virka
noe tung og trist
i det vi 
ruslet avgårde
oppover helleveien

oppstod det en himmelsk 
forvandling
relativt fort

gurimalla

for en
fantastisk
himmel vi fikk 
følge av

og 
lyset 
var så utrolig spesielt

kunne tydelig 
se
hver eneste fure
i Saudehornet og Vassdalstinden
som ligger på andre siden
av dalen

utrolig artig å ta bilder
når himmelen
er full av bevegelse

helt herlig


Sendte en takke-tanke
til de som har lagt disse
hellene...
behagelig start på turen


slogen langt der bak

søndags-ro

søndags-syssel
(mor grøthornet)

søndags-sti

søndags-hvil

søndags-ørsta

søndags-posering
(vassdalstinden bak) 

søndags-siluett
(kolåstinden til venstre)

søndags-bad
saudehornet og vassdalstinden

søndags-vakkert
saudehornet

søndags-lyng

søndags-kamerater

søndags-varde

søndags-hilsen

søndags-lykke

søndags-himmel

søndags-skue

søndags-glis

søndags-hopp

søndags-speilbilde
(saudehornet bak)

søndags-pek
(vært både der og der, liksom)


søndags-utsikt

søndags-takk
 tusen takk for
søndags-turen

Rakel og Selma

:-)




5 kommentarer:

  1. Takk i like mÅde! :))

    SvarSlett
  2. wheeeheeei - der har jeg vært med ei kjekk ei fra Ørsta:)) hihi:)))

    Kos og klem:) tror jeg skal finne meg en internettkilde og blogge litt fra de varmere strøk:)))

    Tenk det Rakel...jeg får ikke se Nansen på 12 dager...dypt hjertesukk:)))

    Kos og ferieklem fra meg:)) Nansen snuter til Selmagirl:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du nevnte jeg kos og klem.....hallo...ikke mindre en to ganger:))) går å legger meg:))) natt:) hehe.)

      Slett
    2. Kjæreste Jill:)

      Kan tro jeg tenkte på dag i dag:) Og jeg sa vel til Rakel (ja, altså hun som heter Rakel Sofie) at du skulle vært her i dag.... med deeeeen utsikta og den flotte himmelen :) Og ALLE fjella!
      Men du - det kan vi gjøre igjen :)

      Du får ha en riktig god tur til sommerstrøk. Nyt hverandre og prøv å tenke at Nansen har det bra der han er:) Etterhvert som nye opplevelser strømmer på, vil nok savnet reduseres... og 12 dager går fryktelig fort da... så du må prøve å gripe dagene :)

      Og kanskje det er godt med pause fra internett også? :) Kanskje det kan bli ålreit å bare være HER og NÅ og ikke gjøre noe annet en å suuuge inn inntrykk :)
      Det finner du ut, og jeg skal tenke masse på deg <3

      Kyss -klapp og klem fra meg :-)

      Slett